Mmm, czy ktoś piecze ciasteczka?
Polityka cookies

TO, CZYM MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ

Należymy do PZFD

Jesteśmy w gronie deweloperów Polskiego Związku Firm Deweloperskich – organizacji, która od 14 lat zrzesza branżę i gromadzi pod swymi skrzydłami godnych zaufania partnerów w całej Polsce, dbając o korzystne warunki do prowadzenia działalności deweloperskiej oraz czuwa nad bezpieczeństwem osób kupujących. PZFD promuje ideę Kodeksu Dobrych Praktyk, zaakceptowany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) i który obowiązuje w relacjach firm członkowskich z nabywcami mieszkań.

Zaufany Deweloper

Znaleźliśmy się w ogólnopolskim gronie firm deweloperskich o pewnym, profesjonalnym podejściu do klienta otrzymując miano Zaufanego Dewelopera roku 2017. Taki tytuł przyznawany jest corocznie przez portal branżowy Ekspert Budowlany.

Złoty Dom dla naszego osiedla

Osiedle Nowe Złotniki zostało wyróżnione w 2016 roku mianem Złotego Domu przez portal BliskoPoznania.pl za:

›  Funkcjonalne mieszkania dla dużej rodziny, w tym dwie łazienki i aż cztery sypialnie o ponadstandardowej wysokości – 2,9 m.

›  Położenie w zadbanej okolicy wśród nowych domów jednorodzinnych, kilkaset metrów od lasu.

›  Gotowe drogi wewnętrzne, oświetlenie oraz wszystkie media, w tym instalacja światłowodowa.

›  Dodatkowe elementy w standardzie: m. in. ogrzewanie podłogowe w kuchni i łazience, automatycznie otwierana brama garażowa, alarm, rolety okienne, ogrodzenie i taras.

›  Wysoką jakość materiałów budowlanych i staranne wykończenie mieszkań.

›  Lokalizację w jednej z najbogatszych gmin w Polsce – gminie Suchy Las, gdzie mieszka się komfortowo dzięki rozbudowanej infrastrukturze oraz malowniczej okolicy (Rezerwat Przyrody Meteoryt Morasko, Obszar Natura 2000 – Biedrusko).

W każdej naszej inwestycji dużo uwagi i starań kładziemy na wysoką jakość materiałów, dobrą lokalizację i wygodę użytkowania naszych domów i mieszkań przez ich mieszkańców.

Najlepsze stoisko targowe w Poznaniu

Wiosną 2018 podczas Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu 2018 otrzymaliśmy statuetkę za najlepsze stoisko i obsługę targową. Ucieszyło nas to tym bardziej, że tym razem przygotowaliśmy coś specjalnego – stoisko tematycznie związane z premierą Fyrtla Wilda w Poznaniu, naszej najnowszej wówczas inwestycji mieszkaniowej. Przykładamy wielką wagę do rzeczy małych, do detali, do jakości, do szczegółów i przede wszystkim do kontaktu z ludźmi, którzy nam ufają i doprowadzili nas w miejsce, gdzie teraz jesteśmy.

Nowa inwestycja: Fyrtel Wilda w Poznaniu

W czerwcu 2018 roku przyszedł czas na realizację pierwszego projektu ulokowanego blisko centrum miasta. Fyrtel Wilda, bo tak nazwaliśmy tę inwestycję, budowany jest u zbiegu ulic 28 Czerwca 1956 r. i Sikorskiego, w tętniącym życiem rejonie ścisłego centrum Wildy, jednej z najbardziej malowniczych dzielnic Poznania. 66 komfortowych mieszkań, które spodobają się zarówno inwestorom planującym najem, jak i osobom, które marzą o tym, by zamieszkać tam, gdzie nigdy nie można się nudzić, wśród licznych restauracji, kawiarni, sklepów oraz innych udogodnień i rozrywek miasta. Zakończenie budowy i odbiór mieszkań planowane są na 2020 rok.

Diasfera Łódzka: pierwszy taki nasz projekt

„Taki”, czyli jaki? Przede wszystkim: największy projekt mieszkaniowy w historii naszej spółki. A do tego pierwsza inwestycja nie tylko poza Poznaniem, lecz także poza Wielkopolską – w Łodzi (ta nazwa nie wzięła się znikąd!). Zainspirowana przez chyba najbardziej znany element łódzkiej architektury, miejską kamienicę, Diasfera Łódzka łączy to, co nowe, z tym, co klasyczne i dobrze znane, a wszystko to – w fantastycznej lokalizacji przy ulicach Kilińskiego i Targowej, rzut beretem od Szkoły Filmowej, malowniczego parku Źródliska, buzującego życiem towarzyskim kompleksu OFF Piotrkowska i licznych innych atrakcji. Na I etap inwestycji, którego zakończenie przewidujemy na rok 2020, złoży się 199 komfortowych mieszkań, od kawalerek po 4-pokojowe. W ramach II etapu planujemy stworzyć zarówno mieszkania, jak i lokale handlowo-usługowe na parterze budynków, a także nową ulicę przebiegającą wzdłuż inwestycji.

Łodzi, nadchodzimy! Kolejna nagroda na targach nieruchomości

W 2018 roku podczas Łódzkich Targów Nieruchomości, Mieszkania, Domy zrobiliśmy furorę, prezentując zwiedzającym Diasferę – co docenili organizatorzy targów, wręczając nam nagrodę dla najlepszego stoiska! Zainteresowanie stoiskiem – i, co za tym idzie, także nową inwestycją – przerosło nasze najśmielsze oczekiwania i sprawiło, że zapamiętamy te targi na długo.

Żużlowe zwycięstwa pod znakiem DD

Już od lat wspieramy polskich żużlowców (a konkretnie: Unię Leszno) – i bardzo cieszymy się, gdy z naszym logo na kombinezonach odnoszą spektakularne sukcesy! Kiedy sponsorowany przez nas Piotr Pawlicki uzyskał pierwsze miejsce w Indywidualnych Mistrzostwach Polski – odkorkowaliśmy szampana!

Palacza Office Center: nowa siedziba, nowi sąsiedzi

W 2018 r. zakończyliśmy budowę Palacza Office Center, pierwszego biurowca w naszej ofercie. Ten stylowy, komfortowy budynek, zlokalizowany na poznańskim Grunwaldzie, tuż przy stacji benzynowej oraz supermarketach Lidl i Netto, będzie idealnym miejscem do pracy. Najlepszy dowód? Sami się tam przeprowadzamy! Będziemy mieć fantastycznych sąsiadów: Kancelarię Turcza, Mercedes-Benz Duda-Cars, filię towarzystwa ubezpieczeniowego Nationale-Nederlanden oraz firmę VTS Group.

Polska Izba Przemysłu Targowego docenia jakość naszej pracy

Firma Fair Team Michał Hempowicz, odpowiedzialna za projekt i wykonanie naszych stoisk targowych, została nagrodzona w konkursie Polskiej Izby Przemysłu Targowego „Ekspozycja Roku 2018”! Nagrody – za zajęcie odpowiednio II i III miejsca – zostały przyznane dwie: dla stoiska na jesiennych targach w Łodzi i dla wiosennego stoiska w Poznaniu.

Tworzymy dla największych: duże firmy w naszych lokalach

Prestiżowa lokalizacja i wysokiej klasy biuro może dodać splendoru każdej firmie, bez względu na to, czy dopiero rozpoczyna swoją działalność, czy ma już ustabilizowaną pozycję. Naturalnie, najwięksi gracze na rynku – zarówno światowym, jak i krajowym – nie mogą pozwolić sobie na to, by wynająć biuro, które nie odpowiada ich pozycji. Najlepsi wybierają najlepszych. Z tym większą przyjemnością chwalimy się markami, które zdecydowały się na zakup lub wynajem naszych gruntów i lokali! Obecnie zaliczamy do tego grona Żabkę, Biedronkę, Pizza Hut, Nationale-Nederlanden i Mercedes-Benz Duda-Cars.